About Me

My Photo
Never explain yourself. your friends don’t need it, and your enemies won’t believe it & life isn't about the mistakes you've made its about the lessons you've learned and the friends you've gained.

Oxford Style


okay. cukup tak dengan gambar ni untuk aku beritahu yang aku suka dengan kasut ni? :) &cukup tak untuk aku berithahu yang betapa comelnya kalau aku pakai? :D

okay, semalam sementara tunggu wayang, aku teman member nak beli baju keghoje beliau. so pegy scarlet. dia duk try2, aku pusing tengok kasut. aku jumpa kasut (oxford ke?) yang muncungnya macam gambar atas. comel. warna turqoise. (betul eja x?) tengok harga 49rm. hee~ aku beli kalau aku bukan penganggur. walaupun muncung dia akan buat kaki aku nampak kontot nanti. :P actually, aku nak cari rupa kasut macam kat bawah. tu sebab aku sanggup tak beli yang atas. :)


 hello boyfriend. take note on this. :P (tapi jeans tu wajib) i tak kerja. :PPPPP

** sumber : oxfordhea
oxfordhea : online shopping store yang jual oxford nih. Founded in november 2010. &sah2 la kat KL.

0 fingers: