About Me

My Photo
Never explain yourself. your friends don’t need it, and your enemies won’t believe it & life isn't about the mistakes you've made its about the lessons you've learned and the friends you've gained.

Oi Panda!

mata kau lebam tak? lebam tak? lebam macam aku tak? kalau lebam, apa yang kau pakai? huh.
fyi. aku rasa aku lah yang paling lebam matanya seantero dunia. gila tak boleh kurang sikit tidur. lebih jangan cakap la. lagi siap eyebag semua satu pakej. Ade solution? ke, nak kena download apa2 software ke. owh. jangan lah photoshop tu. menyampah aku dengar. itu bukan real. Aku nak real. Real okay.
orang cakap & petua cakap :

Tea bag
Aku geli nak pakai menatang tu. Tambah lagi tengok lembik semacam. sumpah geli.
Timun
Oh okay. pernah try. letak2 je kat mata, panas yang aku rasa. x basuh pisau,
Air Limau Nipis
Ok. pernah try jugak. takde perubahan. yang ada cuma rasa meluat tak tahan.

itu sebahagian yang pernah aku buat. banyak lagi petua kan. Tapi petua yang aku suka & mujarab adalah :
selawat 3 kali, sapu dengan jari manis.,, tapi aku tokok sikit. aku sapu dengan nano white eye brightener. :DD
Rajin buat. betul menjadi. Tapi aku ni cepat alpa,lupa daratan,ingkar. padan muka aku.


**Dulu time kerja ada member cakap : waa. you taw aina boyfie saya cakap u punya mata manyak cantik. ade macam panda.
grrr~~

0 fingers: