About Me

My Photo
Never explain yourself. your friends don’t need it, and your enemies won’t believe it & life isn't about the mistakes you've made its about the lessons you've learned and the friends you've gained.

Kenapa Saya Suka Awan?



sebab; awan tu bagi saya chumil sangat;
awan tu selalu wat saya sentiasa ade idea;
bagi saya awan segalanya;
awan yang biru menggembirakan saya;
ya; saya suka awan;
terima kasih sdra&kawan sebab bagi saya awan;
saya suka awan;
Seperti selalu mengikuti kemana pun saya pergi sambil melambaikan tangannya..
jika boleh saya jadi awan;
saya nak sekejap jadi awan;
dan saya pasti akan mememani orang2 yang saya cintai dari jauh
sambil tersenyum melambaikan tangan kt mereka..
heee~~


bt:gjh

armpit&kwn
kwn armpit; tp itu xpenting; awannya penting; :D


lastly; ini booduck; grr~~
_________________________________________________

credit to :
me
una's graduation folder
& armpit mmc

0 fingers: