About Me

My Photo
Never explain yourself. your friends don’t need it, and your enemies won’t believe it & life isn't about the mistakes you've made its about the lessons you've learned and the friends you've gained.

Sellotapelah!


since tak kerja, hidup aku bosan.bosan.bosan. tuhan, tolong beri aku sesuatu yang baru, supaya cakap - cakap manusia bodoh sekeliling senyap dari membenamkan aku. Aku benci dengan senyuman sinis menikam untuk aku tuh. aku benci bualan tajam yang mereka tujukan padaku. aku bosan sebab tak mampu tunjukkan apa - apa kehebatanku, untuk mereka tahu yang aku bukannya macam tu. tapi mulut manusia kalaulah aku mampu selotape, huh, memang aku boleh pejam mata tesenyum senang. Aku bosan dengan konon2nya niat nak membantu tanpa balasan mereka yang bodoh tu. Aku tak larat nak biarkan telinga aku kepanasan dengan setiap butir2 lahanat mereka tu. tolong tuhan. minta mereka bisu sekejap. seminit dua pun dah cukup besar rasa nikmatnya.

4 fingers:

t h e s c r a w l said...

okay bdk perempuan tu sgt cute. :)

ReallyDontMind said...

eh, kau ni. :)

t h e s c r a w l said...

kau ke?? hehe

ReallyDontMind said...

mcm aku ke?
xkan?

sengaje jea kau en.
*dush.
:P