About Me

My Photo
Never explain yourself. your friends don’t need it, and your enemies won’t believe it & life isn't about the mistakes you've made its about the lessons you've learned and the friends you've gained.

Jun


Terasa aku nak cerita sesuatu.
yelah, jadi penganggur ny;
;))
Ini antara yang aku ingat;
Berbekas dalam kepala otak ku yang berkedut-kedut ny

Sekolah Terbakar
Teknik Lebuh Cator 2?
Ada yang aku dengar;
"Mesti sabotaj ni"
hei...
truk betul persepsi dorang;
sekolah tu tak bersalah;
yang bersalah pengetua dia yang mcm sialan;
Lepas kuar jea berita 2;
Susah nak ngaku sekolah 2 dlu aku studentnya;
;))
sadis bunyinya

12JUN
Prac abes;
Mbr prac aku,
ada yg still contact;
tapi adala si ronggeng ni,
dia anta mesej haram aku nak rep.
DIGI.
mahal.
6sen 2 berganda jadinya mesej si beliau Izham Iskandar tuh;
kan kan kan?
kenapa malas?
xkuasa la.
fed up.
5bulan dengan si ronggeng ni berbulu jep;
kasi lepas mulut ta paham;
keling la katakan;
dia menggedik aku terpalit sama;
yalah satu menara;
kot la poly 2 menara;
sial betul.
cukup la.
jumpa kat poly nanty jgn mmpi nak tegur!!
cakap da la berbelit;
dasar keturunan;
bangsat pulak tu;
kenapa la Tunku Abdul Rahman ni bagi dorang ni beranak pinak dalam negara ni;
tgk la;
Sammy Velu 2!!
xde value langsung!!
telefon kat tm 2;
sumernyer da berbau kari!!
ceh~~
datang tm seksi2;
buta kot;
dia ingat tempat melanggan bohsia sial haram jadah;
tu yang dia nak try 2;
(aduhai Aina, tak baik kutuk belakang...)
bia la;
kutuk depan pon buat tengin jep;
bodoh~~
tak reti bahasa;


During Streamyx Problem;
Terkejut dapat panggilan dari TM (dari fon rumah);
Tanya aku;
"Hello; ni Aina ke? yang prac kat TM 2 kan?
Streamyx rosak ke?
Kenapa tak repair sendiri??"
kerana aku tak sure sapa orangnya aku tak la menjawab;
"Takkan saya nak terhegeh-hegeh sensorang pegi bukak kabinet tepi jalan tu kot;"
:DD

Troubleshoot Streamyx ;
Esoknya;
Pagi - pagi;
Mak aku panggil dari bilik air aku;
"Aina, bangun, orang TM datang"
Aku ngan muka sememeinye pegila mandi;
Sambil mandi 2 aku tanya mak aku sape yang datang;
mak aku pon cterla barang seguni bawang;
Aku keluar jep; (ngan rambut macam dawai jumper)
tgk-tgk 2 orang student prac same ngn aku;
tekejut gak la;
trus okay mata ngantuk aku td tu;
soalan first aku dapat dari dorang;
"Ko bawu bangun tido ke?"
Aku budget orang TM 2 bese2 jea la;
tgk2 supervisor aku;
rupenyer port streamyx rosak;
patutla die handle;
ceh~~kantoi aku bangun lewat;
;DD

Baru2 ni;
Anak jiran yang mak aku jaga, yang tak reti bercakap tu,
tetiba jerit
"toyol!! toyol!!" dalam pelat hingusan dia sambil tunjuk bayang-bayang sendiri kat dinding;
Ada ke patut?
Sumernye angkara tv la ni;
Budus;

terkejut tengak citer e-toyol 2;
toyol suke main game;
curi gadget;
fuh~~
patutla budak Adam mcm toyol ny terpengaruh~
pelik2 jep;
dah 2 kurung dalam jeriji besi lak tuh!!
toyol skunk xmuat sumbat dalam botol kot!

5 fingers:

Fadhlah said...

gila la ayat lu..tak paham ooo..hehehehe

Unknown said...

hahaha..k0 nk luahkn ape sbenanyer?? hahaha..aina ngarut gaban!

ReallyDontMind said...

mengarut?
gaban??

memang pown;
yang penting TAK BERLENGAS!!
:P

kotakpensel said...

pergh.. aina da tak mcm dulu..LOL

zzzzzzzzzzzzzzz

ReallyDontMind said...

ape?
y?